wraithsss2

wraithsss2
@wraithsss2
İnsan kahkahalarla gülüyor, mutluluktan yerinde duramıyor diye iyi sayılmamalıydı. Biliyordum ki en çok gülenler aslında kalplerinde en çok acıyı saklayanlardı.
Sayfa 386 - ışıl·Kitabı okudu
Alıntı