Kitaba 2 ay önce başladım ama bazı nedenlerden dolayı bırakmıştım ama 3gün önce tekrar başladım ve bitirdim. Öncelikle bu benim ilk okuduğum fantastik kitap ama okuyup anlamada sorun yaşamadım. Biraz kitabın sonuyla alakalı bir şeyler söylemek istiyorum okurken novaya hak verdim de vermedim de arınıda çok iyi anladım neyse 2.kitaba büyük ihtimalle haftaya başlarım okumak için sabırsızlanıyorum. Lordlar ve VarislerN. G. Kabal
Kitabın sonunun kötü bittiğini bildiğim halde okurken ağladım. Cidden hala etkisinden çıkamadım. Oğuz ve Bestegül keşke daha farklı bir şekilde tanışsaydınızda o hayallerinizi gerçekleştirebileydiniiz ama maalesef öyle olmadı ve ölüm sizi birbirinizden ayırdı. Kitabın sonunda ağlamamın en büyük sebebi bu olabilir ölüm eninde sonunda bizi ve sevdiklerimizi bulucak ve bu dünyadan yok olucaz. Kısaca kitabı beğendim bana çok şey kattı ve kitabı çok beğendim Yere Yakın Yıldızlara UzakEmine Tavuz
Kitabı uzun süredir okumak istiyordum sonunda nasip oldu. İlk kitabıda ikinci kitabıda çok sevdim ilk defa aslının kalemini okudum ve bayıldım. Kitapta en çok sevdiğim karakter mutlu oldu sonra yankı,helin,bartu,ışıl, lal diye devam ediyor. Kitap bana bir çok şey kattı en fazlada aile kavramının önemi. Kitabın sonu hiç beklemediğim gibi bitti zaten kitabın diğer olaylarıda hiç beklemediğim gibi oldu beni hep şaşırttı. 3.kitabın çıkmasını heyecanla bekliyorum umarım tez zamanda çıkar. Sokak Nöbetçileri 2Sokak NöbetçileriAslı Arslan
İzmir ve Egeyi okumak çok güzeldi. Koskoca 3391km'yi hiçe sayıp iki insanın aşık olması , yan yana olmamalarına rağmen aynı şeyleri birlikte yapmaları çok güzeldi.Sizede okumanızı tavsiye ederim. Beyza AlkoçSıfır Kilometre
Öncelikle kitabın ilk başlarında ben ne okuyorum böyle dedim ama daha sonra olaylar akıcı bir şekilde devam etti. kitapta en sevdiğim bölümler son 100 sayfa olabilir keşke kitabın tamamı son 100 sayfa gibi olsaydı.