"seni yazdım uzun uzun, yüksek sesle okumadım diye yazmamış mı oldum, yüzüne bakmıyorum diye sevmiyor mu, sana kimler kimler gelmiş, sen kimlere kimlere gitmişsin de ben sana gelmedim diye korkak mı oldum, senin kapını aşındırmışlar ben geçtiğin yola ayak basmadım diye sana gelmek istemedim mi oldu. sen neden beni hiç tanıyamadın."