Yüksek okurlar yazabiliyor da kavat olanlar yazmasın ne abi fiziğini beğendm basit geldi yazdım? Wtf anana yazmayı dene hadi yavrum 🤣🤣🤣🤣🤣😎
johnny la gente esta muy loca wtf?!
Reklam
YANLIS.YAPMISIM.WTF.SIC.TIM😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Fineshyt

@btw_fineshyt
·
Fende bir soruya 10 dk ayırdım..fende 1 "bir" souya 10 dakika ayırdım..FENDE..yanlış çıkarsa kendimi s😭😭😭😭😻
HASSIKTIR BU NE BICIM GÜNCELLEME WTF 1K🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻
aşırı garip bır ruya gordum wtf
her yerden unuttuğum e postalarım çıkıyo wtf
Reklam