Gözlük takınca kendimi o kadar kötü hissediyorum ki sanki dünyanın en pis şeyi benmişim gibi. Burdan gözlük takan kişilere kesinlikle laf etmiyorum ki gördüğüm insanları da gayet güzel ve yakışıklı buluyorum. Burdaki mesele kendimle alakalı neden başka kişiler gözlüklü halleri ile güzel gelip kendimi çirkin ve yetersiz hissediyorum. (Çerçeveden falan diye düşünmüştüm önceden çerçeveyi değiştim yine aynı hissediyorum)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Uzun zamandır buralarda değildim biraz garip hissediyorum. İki yıl önceki gibiyim sanki. O zamanlar mı daha mutluydum yoksa şimdi mi? İkisinde de mutlu değildim. Mutluyken buraya girmek falan aklıma gelmiyor benim ama itiraf etmeliyim ki özlemişim.
Kağıttan gemiler yaptım kalbimden
Ki hiçbiri karşıya ulaşmazdı.
Aşk diyorsunuz,
Limanı olanın aşkı olmaz ki bayım!
Allah'la samimi oldum geçen üç yıl boyunca
Avı dökülmüş yerlerine yüzümün
Büyük bir aşk yamadım
Hayır,
Yüzüme nur inmedi, yüzüm nura indi bayım
Gözyaşlarım bitse tespih tanelerim vardı
Tespih tanelerim bitse gözyaşlarım...
Didem Madak