"Ölen insanlar gördüm. Kötü ölümler. Pis ölümler. Benimki gibi bir işiniz varsa, her gün Azrail'le yan yana yaşarsınız. Ama şanssızsanız bu gösteride sizi öldüren mermiler olmaz. Böyle anlar olur. Sizi öldüren ufak ufak öldüren anlar."
Saygısızlık etmek istemiyorum ama okuduğum en saçma kitaplar arasında tartışmasız ilk 5 e girebilecek bir kitap. Fazla ütopik olan bu kitap gerek gerçekten imkansız ve gerçekleşmeyecek kadar saçma bir aşk hikayesi ile gereksiz detaylı anlatılan cinsellik kısımlarıyla gerçekten sinirimi bozdu. Bitirene kadar kan kustum.