Eskiden bir yıldızmış. göğünü yitirmiş.
`𝑎𝑛ı 𝑑𝑒𝑓𝑡𝑒𝑟𝑖𝑚♡•777•I adore nature
İnsan her daim eve dönmek istiyor, İnsan bazen evdeyken bile eve dönmek istiyor...
Bir insanı hissetmek ve tanımak için zaman önemsiz bin yıldır tanıdğım dediğin adam sana en büyük kazığı atar hiç tanımadığın bir insanla öyle bir an yaşarsın ki bilirsin işte, hissedersin..
İnsanın kendi duvarları arasına sıkışması çok zor kendini aşmaması sürekli kendine çarpması..karşıdakini aşmak daha kolay kendi kurallarım bugüne kadar kendini var ettiği şeyler en büyük engelin olunca aşamıyorsun.
"İçinde hakikaten sevmek kabiliyeti olan bir insan hiçbir zaman bu sevgiyi bir kişiye inhisar ettiremez ve kimseden de böyle yapmasını bekleyemez. Ne kadar çok insanı seversek, asıl sevdiğimiz bir tek kişiyi de o kadar çok ve kuvvetli severiz. Aşk dağıldıkça azalan bir şey değildir."