gelmemeyegidenkadın

gelmemeyegidenkadın
@xastedo
Eskiden bir yıldızmış. göğünü yitirmiş. `𝑎𝑛ı 𝑑𝑒𝑓𝑡𝑒𝑟𝑖𝑚♡•777•I adore nature İnsan her daim eve dönmek istiyor, İnsan bazen evdeyken bile eve dönmek istiyor...
Affedilmek isteyen gönül alır, önemseyen öncelikleri arasına alır. Anlaşmak isteyen yolunu çok güzel bulur. Telafi etmeye çalışır. "Ben böyleyim" diyen aslında "ben sana karşı böyleyim"demek istiyordur. Yani davranışlara yansımayan sözlerin hiç ama hiç anlamı yok.
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Güçlü Yürü "Sana dokunsalar yanında olamayacağım."
Alıntı
İnsan, acısının içinde bir gece geçirir mi? Bu ev benim içimdeki acının büyüyüp dışıma sarılmış hali.O ise benim bu acının üstüme yıktığı karanlığın içinde hayatta kalabilmem için yanımda taşıdığım bir ışık... Ve ben sanırım acımın içinde bir gece değil bir ömür geçireceğim bundan sonra. O yanımda olduğu sürece karanlıkta kalmayacağım, peki ya bir gün o giderse? Bir gün ben yapayanlız kalırsam ve o karanlık beni komple ele geçirirse? O zaman içimle tanışacağım... İnsan sadece karanlıkta kaldığında kendini görebiliyor. İnsan sadece karanlıkta kaldığında zaman kendisiyle tanışıyor..
1000k
Her sırtını sıvazlayanı dost sanma, belki bıçklayacak yer arıyordur. Hz.Ali
1K
"Korktum gözlerimi açmaktan.Kaçtım gerçekten, ama seni her gördüğümde baş üstü düşüyorum dünyaya..."
Alıntı