gelmemeyegidenkadın

gelmemeyegidenkadın
@xastedo
Eskiden bir yıldızmış. göğünü yitirmiş. `𝑎𝑛ı 𝑑𝑒𝑓𝑡𝑒𝑟𝑖𝑚♡•777•I adore nature İnsan her daim eve dönmek istiyor, İnsan bazen evdeyken bile eve dönmek istiyor...
"Keşke odanda bir akvaryum olsaydı, o akvaryumda bir balık olsaydım ben."
Reklam
Küçük kız : Sen sihir yapamaz mısın ? Yapabiliyorsan sihir yapıp bulsana babamı. Şövalye : Sanma ki her giden sihirle döner, sanma ki her dönen sihirle gider,. Sihir nedir bilir misin? Küçük kız : Bilirim tabi ya. Sihir bir tozdur. Şövalye : Sihir senin kalbindir. Kalbinin içinde öyle çok istersin ki istediğin gerçek oluverir birden.
Uykum yok, gece bitti, ben hala aynı yerdeyim.
"Giden gitti ama ben kendimle kalacağım."
"Hoşça kal... Beni beklemesen bile ben hep sana geleceğim..."
1000k
Reklam