Yeniden bir çocuğum. Düş gören bir çocuk. Yalnız bir çocuk. Niçin büyümeli? İstemiyorum. Hiçbir zaman istemedim. Ama zaman durdu, ben devam ettim. Aslında, kimse insanların acıya katlanma gücünü bilemez. Tek bilen kendi yüreğimizdir. Ve neye yarar?
Hayatın kötü yanlarını görmemenin ve herhangi bir çevreye uymamanın yolunu bulacaktım. En kötüsü hiçbir şey olmak istemediğimi keşfedecekleri andı; ya da hiç değilse, hayatta yolumu bulamadığımı.