"Sevmek!Kelimelere herkes kendine göre bir anlam,bir değer veriyor galiba.Bu değerler aynı olmadıkça,iki kişi iki ayrı dili konuşuyorlarmış gibi olmuyor mu?"
"Artık dış dünyanın sesleri duyulmuyor.Her şey kendi içinde oluyor.Bir gün bu ışıklı kıyıda,pırıl pırıl kumların üstünde durmuş muydu?Ya bu tanıyamadığı,sokaklarda güleç yüzlü insanlar dolaşan şehir nerede?"