"Herkesin dostu olmak gerekiyordu kısaca.Herkesin derdine koşmak gerekiyordu.Ve en önemlisi,onların derdine koşarken,onların işine yaramak gerekiyordu."
"Çünkü ülkemizin insanları daha yaşamanın acemisidir.Onlara insan gibi yaşaması öğretilmemiştir henüz.Nasıl yaşaması gerektiği de sezdirmeden öğretilebilir onlara.Hayatın yaşamaya değer olduğu öğretilebilir.Güzel sanatların da,edebiyatın da 'büyük ve güzel şeylerin'de var olduğunu öğrenmeli insanlarımız.
"Sevinmemeli.Sevinci belli etmemeli.Şöyle sıradan bir merhaba.Sokakta herhangi birisine rastlamışcasına.Son görüşmeden bu yana hiç düşünmemiş de varlığını o anda anımsamışcasına."