nuray

nuray
@xenitis7
ait hissetmediğin yerde kalmanın, feci dayanılmazlığı.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kaybolmak istemiştim bir zamanlar Beni kimse bulamazdı Tanrı’nın arkasına saklansam.
Sayfa 16·Kitabı okudu
Şiir
Güçlü bir el silkeledi beni sonra Sanırım Tanrı’nın eliydi. Sayamadım kaç ah döküldü dallarımdan. Binlerce yeşil gözü olan bir zeytin ağacı gibi, Çok şey görmüşüm gibi, Ve çok şey geçmiş gibi başımdan, Ah… dedim sonra Ah!
Sayfa 14·Kitabı okudu
Şiir
Yapıştırsam da parçalarını hayatımın Su sızdırıyordu çatlaklarından.
Sayfa 13·Kitabı okudu
Şiir