ateş

ateş
@xenitis_
çiçek solarken kendi sapına eğilir, bilirsin yalnızlık budur
Hava çığlıklarımızla dolu. Ama alışkanlıklar duyarsızlaştırıyor insanı.
Reklam
Dün kimseyle tanıştığımı hatırlamıyorum. Ama yarın da bugün biriyle tanıştığımı hatırlamayacağım. Yani aydınlanma konusunda bana güvenmeyin.
Hepimiz deli doğarız. Bazılarımız öyle kalır.
Zaman tekrar akıp gidiyor. Güneş batacak, ay yükselecek ve biz... gideceğiz buradan.
-İnsan biliyorsa eğer. -Sabretmekten yılmaz. -Ne beklemek gerektiğini biliyorsa. -Endişeye mahal yoktur. -Sadece bekler. -Artık alıştığımız gibi.
Reklam