ateş

ateş
@xenitis_
çiçek solarken kendi sapına eğilir, bilirsin yalnızlık budur
Hangi cebini karıştırsan yalnızlık...
Reklam
"Dünya gönlümüze mi kalmış baba?"
Herkes çok acımasızdı, içimi dökebileceğim kimse yoktu. Bazen bir köşeye çekilir, içimi çeke çeke ağlardım.
Hava çığlıklarımızla dolu. Ama alışkanlıklar duyarsızlaştırıyor insanı.
Dün kimseyle tanıştığımı hatırlamıyorum. Ama yarın da bugün biriyle tanıştığımı hatırlamayacağım. Yani aydınlanma konusunda bana güvenmeyin.
Reklam