xldaphe

xldaphe
@xldaphe
Ve dikkat ettim, susanlar daha iyi anlaşıyorlar. ~Sabahattin Ali~
Günaydın :) Sabahçı Kahvesi
Her gidişi omuzladın, kendi kalışını erteledin. Bir tebessüme ömrünü bağışladın, kendi gülüşünü unuttun. Yol oldun binlerce ayak izine, kendi adımlarını unuttun. Şimdi sor kendine: Kimdin, kime dönüştün?
Ahmet Taş Düşüncesi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Anlayan yoktu susmayı tercih ettim zeze...
Alıntı