Bitirdikten sonra uzun bir süre buz gibi olmuş ellerin ve hızlıca çarpan kalbinle oturduğun yerde donub kalıyorsun...Aklındaysa bir soru: "Ya kendimize önyargılarla kaplı bir sınır çizdiysek ve sevdiğimiz birisi sınırın diğer tarafındaysa?"
Kendinizi farklı dönemlerde, farklı yerlerde ve farklı insanların hayâtına tanıklık ederken buluyorsunuz. Kader karakterlerin yollarını birleştirince sanki onlara "siz susun, ben sizi bir-birinize anlatayım" demek istiyorsunuz.