Nigar

Şarkı Oğuz için bitti, Fakat ikimiz de dans etmeyi bıraktık.
Reklam
Oğuz öldü. Ve bu dünyanın en acı cümlesiydi.
Herkes beni kurtarmayı istedi,ben onu.
Sayfa 208
“Evet babacığım,demiş.Ben de o yıldızlar gibi parlayacağım.Ben Zühre’n,senin yıldızın…Sönmeyeceğim babacığım…”
Sayfa 206
Konuşmak işe yarasaydı hiç susmazdım ama konuşmak işe yaramadı,zaten artık konuşacak halimiz de kalmadı.
Reklam