Sokrates'in bilgi anlayışı her zaman çok doğru gelmiştir bana: Kötülük bilgisizlikten doğar. Ben de böyle olduğunu düşünüyorum. Eğer bir çocuğa; doğruyu, ebeveyni olarak güzelce öğretirsen büyüdüğünde o da doğru yoldan gider. Fakat bir çocuk daha ebeveyninden şiddet görüp, küfürler duyuyorsa emin olun gelecekte olacak katili de hırsızı da onun ebeveyni yarattı aslında. Her şeyin kökü aileden çıkıyor. İyi bir ebeveyniniz olmamış olabilir fakat iyi bir ebeveyn olmak sizin elinizde. İyilik doğrudan geliyorsa doğruyu öğrenip geleceğe aktarmak hepimizin sorumluluğu.