Zararlı birini öldürmek suç fakat yaşatmak ne kadar doğru?
Sonu hep kötü bitmiyor mu?
O zaman zararlının masumlara zararındansa zararlının ölümü daha doğru değil mi?
Her can yaşamak için var fakat neden hak etmeyen ve eden bir olsun?
Bilmiyorum, birini öldürmek belirli sebeplerle olduğunda çok da yanlış gelmiyor artık.
Belki de yanlış benim ortada.