Temel sorun disiplin.Bizim futbolcu yetistirmek konusunda geri kalmamızın tek sebebide bu.Llajic uzun zamandır aldatıldı.O bahane değil.Beşiktas kimsenin babasının çiftliģide değil.O kada para alıcaksın antrenmandan ben hastayım diyip çıkacaksın.Bunun tek sebebi Sergen hocadır.Yabancı oyuncuya her zaman karşıyım.Heleki Llajic gibi para sömürenler hep karşıyım.Ne eksiģi var hasicin orkunun oģuzhanın Ljaicten.eksiği yok fazlası bile var.En kısa zamanda Llajic, vida,wellinghton ile yollar ayrılmalı.