DEMİR

DEMİR
@xwendekare
0RH(-)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayat... Yorulduk değil mi?
Hayat ve İnsan
Bize samimiyet gerek, kalplere sinecek bir tebessüm ve içi dışı vefalı kimseler gerek...
İnsan ve Duygular
Gerçek bildiğimiz gerçekler gerçek değilse hangi gerçeklere inanacağız?