Sevda Bıçaklı

Sevda Bıçaklı
@yaaaburne
Hep aynı yerde hep benzer duygularla ve onlara eşlik eden şiddetli baş ağrısıyla kalp ağrısı çekiyorum evin balkonunu mu yıkayım ne yapayım anasını satimmm
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hemdem kelimesini kullandım ilk kez konuşurken hep merak etmişimdir ne zaman kullanırım acaba diye bugüne nasipmiş jajjajajja
Bugün bi hastam şey dedi sizden çok razı kaldım Allah da sizden razı olsun bu abla veterinerin eşi çok tatlı bi ablaydı çok sevdim onu sağolsun. Çıkışta Rojdayı beklerken Büşrayla konuştuk o da Çorumdaki olayları anlattı işte. Sonrasında Çamlıköşke indim Rojda ve Umut gelmişti. Oturup bişeyler içtik sonra bizim eve döndük Rojdayla anam dolma yapmıştı afiyetle yedik. Yeniden yürüyüşe çıktık bizimkiler mekandaydı milkshakeim elimdeyken düşüyodum az daha ajajjajajja Umut için yazdı Kadriş ve ablası istemediğimi söyledim tabi sonrasında Rojdaya geçtik kıyafet bakmaya soğuk bi limonata içtik eve döndüm sonra gelince Meryoşla dişlerimizi fırçaladık şimdi ise iki komşumuz bizde Ayla abla ve Semira abla kalkıcaklar inşallah ajaajajja Allahıma şükürler olsun Anamı ve Meryoşu çok seviyorummmmmm🤍
Bayağı yorgun hissediyorum, yüzümdeki makyajı silmeden dişlerimi bile fırçalamadan uyuyacam öylelii
Selammmm, bugün hastalarımdan biri aldatılma hikayesini anlattı iki kanalını yaparken arada durdurup bişiler anlatıyodu videolarını felan bile gösterdi sonrasında komik gelmişti davranışları ama anlatırken trajikti. 16.00 a yakın cerro ekibi geldi Ömercanla tanıştık artık birlikte çalışıcaz. İş çıkışı eve gittim annemler Meleğe geçmişti. Yemek yiyip Senemle buluşmaya gittim bizim mekanda oturduk ardından yürüyüş dondurma almaya migrosa gittik bim kapalıydı Okancan ordaymış ama ben görmedim. Bugün Umut ile numaralaştık yarın oturucaz bi sonrasında tatlı bi dille istemediğimi söyliycem kinseyi tanımak istemiyorum . Sadece işe odakalanmak iyi gelecek bana. Birazdan anamla Melekler gelecek çay koyduk şimdi ben duş alıp hemen çay hazırlıycam onlar gelmeden. Yeni heyecanlar, yeni umutlarrrr🫠🫠🫠