Sevda Bıçaklı

Sevda Bıçaklı
@yaaaburne
Bom dia,Veronica bittiiiiii🥳🥳🥳 Yani harbiden müthiş bi diziiii bayıldımmmmm Bütün gün temizlik yaparken bile izledim ajajaajjajaja çok akıcıydı hiç sıkılmadımmm.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Selammmm, yeni günden Merhabalarrr Bugün genel olarak sessiz bi gündü Veronicayı izledim çok keyifliydi. Akşama doğru iyileşme başlığı takmak için Şirin abi geldi kliniğe. Gün içinde bankadan aramışlardı o işi de hallettim. Bilgisayarımı istedim Rojdadan Elfin için. Sonra uçak bileti kestim mezuniyeti için Semanın. Şimdi de anam ve teyzemgille çay içiyoruz. Gece 2. Sezonunu bitiricem Veronicanınnnn. Zekama güvenmem gerektiğini hissettiren rabbime şükürler olsunnnnn Vesselammm💕
Bugün sakin bi gündü hatta yeni bi diziye başladım çok güzel gidiyo zaten gerilim çok severim Bom dia, Veronica diye bi dizi. İş çıkışı eve geldim direkt Meryemi alıp forma almaya götürdüm bi de dondurma aldım bize sonra yemek + çay faslı, anamla yatsıyı kıldıktan sonra yürüyüşe çıktık Meryo da geldi. Şimdi meyve yedik Meryem hepimize sakız verdi anamla babam yanımda gittikleri gibi Veronicayı izleyip zıbarıcammm ajajajjajja Anamı ve Meryoyu çok seviyorum Allahıma şükürler olsunnnn😊😊😊😊
Dün erkenden uyuduğum için yazmayı unuttum ama dün iş çıkışı maç izlemeye gittik Esra Hoca ve Ergin abilerle diğerleri de gelmişti sonrasında Senemle görüştük bizim mekana gittik onu gizli saklı yollardan götürdüm ilk kez geçmiş o yollardan korku dolu geçti onun için ajajjajajajajja eve dönününce komşular gelmişti annemin amcaoğlu için fatiha okumaya gelmişler 23:00 e yakın gittiler ben de onlar gidince bayılmışım. Dün olanlar bunlardı gece ise bugünü yazıcam zaten.Anamı seviyorumm ajajjajja
Çok yorucu bi gündü, 6 gibi çıktım işten eve geldim, yemekte Melek Annem ve Babamla tartıştım. Babam yine para mevzularını açtı, nefret ediyorum paradan ciddi manada. Ağlamaklı oldum her ay 80k veriyorum ona zırt pırt para soruyor. Üzerimde yarattığı baskıdan habersiz. Dün gece kız tek başına diye R ile kalmıştım neden yatıya kalıyorsun diye köpürdü. Neyse sonrasında namaz kılıp kendime döndüm annemgille misafirliğe Hacirelere gitme kararı aldık yoldayken R. Hoca aradı beni kliniklerine gitmemi istediğinedair bişiler anlattı. Eve döndük 12 ye yakın.Bu geceki mevzu Meleğin taşınmasıydı. Şimdi yataktayım uyuyacam birazdan. Kendimi sevmek zorundayım.Gün bitti.