Ne artiya yakin, ne eksiye..
Oyle ogrettiler okulda.
Carpmada yutarmis, toplamada etkisiz.
Nötr..
Ne sever gibi, ne sevgisiz.
Sevgiyi yutarmis, birlestirmede caresiz..
Bolemezmis kimseyi, ama toplamaya da yanasmazmis.
Bunlari ogretmediler mesela.
Demediler; yaran kapanacak korkma, o mertebeye ulastiginda.
Sen mi nötrlersin kendini, yoksa hayat mi?
Iste orasi muamma.