"Sen hiç kalabalığın içinde o olmadığını bile bile birinin adını seslendim mi? Sırf o kalabalıktan birisi başını çevirip sana onun gibi bakar belki diye çırpındın mı?Belki yanılıp sana doğru gelir, seninle konuşur, o olmadığını bile bile sana birşeyler söyler, teselli eder, sarılır, acını paylaşır diye ümit ettin mi? Çaresizliğin böylesini yaşadın mı? "
"Yaşarken, ne sıkıcı ve soluk insanlarla birlikte geçiriyoruz ömrümüzü. Hiç olmazsa öldükten sonra, aralarında bulunmaktan zevk alacağımız insanlarla yaşasaydık."