+"İsimleri halen anlayabilmiş değilim."
-"Sana anlamayı öğreteceğim." dedi rahat bir tavırla. "İsimlerin doğası tarif edilemez; sadece tecrübe edilerek anlaşılabilir."
+"Niye tarif edilemez?" diye sordum. "Bir şey anlaşılıyorsa tarif de edilebilir."
-"Anladığın her şeyi tarif edebilir misin?" diye sorarak bana göz ucuyla baktı.
+"Elbette."
-Elodin yolun biraz ilerisini işaret etti. "Şu oğlanın gömleği ne renk?"
+"Mavi."
-"Mavi derken neyi kastediyorsun? Tarif et."
+Kısa bir süre düşündüm, fakat başarısız oldum. "Yani mavi bir isim mi?"