süleyman

@yahut·
·
sabitlendi
Gözlerinin içine bakarken Varlığına şükrettiğim .....
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İki şey tedbiri ve aklı bozar: Biri acele etmek, diğeri de olmayacak şeyi istemek. (Hz. Ali)"
Allah için.....
Kendimi boşuna aldattım Anladım faydası yok uzak kalmanın artık Seni kader çizgisi ile alnıma yazan Haktır Unutmak ne mümkün gözlerinin rengini Seni çılgın gibi sevmek yaşamaktır