Negrooo

Sencede çok gitmedin mi benden...?
Nazım Hikmet' in "Sen benim sarhoşluğumsun. Ne ayıldım, ne ayılabilirim, ne ayılmak isterim." dediği yerdeyim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevgilim..
Bir şeyleri çok sıkı tutmanız, onun elinizde daha fazla kalmasını değil, kayıp giderken avuçlarınızın yaralanmasını sağlar..
Kelebek
Sonra anladim ki cenazeler ölüler için değil kalanlar içindi
Duygusuz adam
Sana penceremden bakmak isterdim ama hiç geçmedin sokağımdan
Sen gitme..
Dünyadaki tek fazlalık benmişim gibi hissediyorum...