Karakterler harika, ama yaprak-ali-barış üçlüsünün olayları sıkıyor beni :( Yazarı çok seviyorum, konusu farklı ve eğlenceli, bazı yerlerde ki akıcılığı güzel ama yaprak ali barış beni çok baydı. Yaprak sürekli ikilemdeydi. Çok abartıldı. İlk kitap için söylediklerim maalesef bu kitap içinde geçerli..
Dizisi çok daha iyi..