... Asya'da bir yerler de biri sadrazamına demiş ki ," Bana kederli olduğumda sevineceğim , sevinçli olduğumda da kederleneceğim bir cümle yaz." Sadrazamda şey yazmış işte "Bu vakit geçip gidecek ".Bu kıssayı ne zaman hatırlasam gerçekliği karşısında dehşete kapılıyorum.Bu vakit geçip gidecek biliyorum ...