Anladım ki insanın en büyük düşmanı malıdır Avukat hanım , Muzaffer bey parası yüzünden yaşayamadı , sevemedi , inanamadı, evlenemedi , sonunda parası yüzünden kendi fişini çekti.
Aklını dolduran tek şey nasibinin seni bir gün mutlaka bulduğuydu.Her şey insana yazılıyor diye düşündü ama bazen ulaşmıyor.Bilemediğimiz nedenlerle dolaşıp duruyor hayatın içinde.Bazen yanından geçiyor insan yazgısının , bazen elinden tutuyor ama bunun kaderi olduğunu anlamıyor.Tam yakalayacak gibi oluyor ama uçup gidiyor.Sonra bir gün hiç hesapta yokken , hiç beklemezken , başka alemlerdeki seyrini tamamlıyor senin olan şey ve seni buluyor