cas

cas
@yaraliopusler
ismini yagmura yazmayi denedim, ama yagmur hic yagmadi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tanrı birazcik adil olabilseydi eger belki bende bu dunyayi severdim
yikildim yerlerdeyim
Gönderi kullanım dışı
anne beni affet yolum hep karanlık
geleceğim bekle dedi, gitti ben beklemedim, o da gelmedi ölüm gibi bir şey oldu ama kimse ölmedi
Edebiyat