Arkadaşlar kendime redmi 15c alacağım da f/p ürünü yani işte aranızda kullanan var mı varsa memnun musunuz??
Buna kaldik ne yazık ki:((
Gönül Samsung ister hayat redmi verir hajsjskk
bu arada buraya yazıyorsam o kadar da iyi durumda değilim kokrtuğum şey tekrardan o boktan yaz akşamlarına dönmem o halleri tekrardan yaşamammm tanrım ya da yaratıcım ya da yaratan ya da o bana yardım etsin hatta hepimize yardımmm etsin...
Şeyy şimdi ben bir elemandaann hoşlanıyorum galiba (eveteevetevetevetevetevetevet)
Ama sevgilisi var ve iyi anlaşıyorlar.
Ban da baya yakın davranıyo💗
Ama sevgilisi var sizce napayimm