"Denizi çizdim. Gökyüzü ve deniz kapkara, adaysa beyaz. Çizerken ukalalık ediyormuşum gibi hissedince yarıda bıraktım. Zaten kompozisyonu da çok amatörceydi."
"E iyi ya! Üstün sanatçıların hepsi biraz amatör ruhludur. Bu gayet iyi. Önce acemi olurlar, sonra usta, sonra yine acemi. Tekrar Rodin'i ortaya süreceğim ama kendisi acemiliğin erdemini çok irdelemiş bir adamdır. Yani, öyledir herhalde..."
"Ben resmi bırakmayı düşünüyorum."