Küçük hacimli fakat oldukça ağır bir eser. Yozo'nun intihar etrafında dönen, harcadığı hayatını anlatıyor. Kitabın bazı insanlar için tehlikeli olabileceğini düşünüyorum, herkesin okumaması gereken bir kitap.
Simasında, hâlinde, tavırlarında şehadetin hoş rayihasını hissettirerek yaşayan insanlar vardır. Öyle yaşadı ve şehid oldu. Böyle insanların ebedi yurda göçüşü ardında tarifsiz, garip bir hüzün bırakır. Rabbim şehadetini mübarek eylesin. Inna lillahi ve inna ileyhi raciun.
Karşılıklı olarak birbirlerini kandırıp, üstelik ne tuhaftır ki, hiçbir yara almadan, sanki bunun farkında değillermiş gibi gerçekten çarpıcı, berrak ışıltılar yayan şen inançsızlık örnekleriyle dolu insan yaşamı.