yaşamımkitap

yaşamımkitap
@yasamimkitap
Ölü bir kalp taşıyorum içimde. Ağırlığının altından kalkamıyorum.
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Rüyalarımın hayatım, hayatımın rüya olmasını isterdim!
Alıntı
Seninle gezmediğim bir sokak var içimde.
Hayat
"Geleceğimi, büyük bir tren istasyonunun bekleme salonunda görüyorum. Dışarıda ki kalabalık insan topluluğu, beni görmeksizin geçip gidiyor. Hepsinin acelesi var.. Trenlere ve taksilere biniyorlar. Onların gidecek bir yerleri, buluşacak birileri var. Ben öylece orada oturuyorum." +"Neyi bekliyorsun, Adele?" ... "Bana bir şeyler olmasını bekliyorum..
Hayat