"Geleceğimi, büyük bir tren istasyonunun bekleme salonunda görüyorum. Dışarıda ki kalabalık insan topluluğu, beni görmeksizin geçip gidiyor. Hepsinin acelesi var.. Trenlere ve taksilere biniyorlar. Onların gidecek bir yerleri, buluşacak birileri var. Ben öylece orada oturuyorum."
+"Neyi bekliyorsun, Adele?"
...
"Bana bir şeyler olmasını bekliyorum..