"Ben kimseyi sevemem. İçimde yok. Ayrıca sevmek de istemezdim. Bence aşık olmak insanı köle haline getirir ve bir erkeğe seni incitme gücü verebilir. Ben korkarım."
"Her yara iyileşir. İz kalabilir ama yaşamda izler de kaçınılmazdır ve değerlidir. Yaşanmışlık daima izlerde görünür. Yara izi bu yüzden çekicidir. Kendi içinde muazzam bir karmaşayı ve hikayeyi barındırır."