Yase

"Ah bu erkekler! Hepsinde aynı gurur, aynı kendini beğeniş. Bizim de bir kalbimiz olduğunu, bizim de "mutlaka" isteyecek bir şeyimiz olabileceğini, bir türlü akıllarına getirmek istemiyorlar. "
Sayfa 375·Kitabı okudu
Reklam
"Artık, hayatla barıştım. Her şeyi tekrar seviyorum. Kamran, bir akşamüstü, kalbime gömdüğüm o zavallı miniminileri öldüren sen olduğun halde bu gece, senden bile eskisi kadar nefret etmiyorum."
Sayfa 258·Kitabı okudu
"İnsan, yaşadığı yerlerde beraber bulunduğu insanlara görünmez ince tellerle bağlanırmış; ayrılık vaktinde bu bağlar gerilmeye, kopan keman telleri gibi acı sesler çıkarmaya başlar, her birinin gönlümüzden kopup ayrılması, bir ayrı sızı uyandırırmış."
Sayfa 207·Kitabı okudu
"İnsan birini sevmek felaketine uğradı mı esir gibi bir şey oluyor."
Sayfa 76·Kitabı okudu
"Yüzüne bakmamak ne ispat eder, rica ederim sevmediğimi mi? Ne delilik!"
Sayfa 70·Kitabı okudu
Reklam