Yasin Hamidi

Yasin Hamidi
@yasinhamidi
Sizin bana yaptıklarınızın karşılığının parayla ödenemeyeceğini söyleyince de bunun çok saçma bir düşünce olduğu yanıtını verdi. Birer romanmış bunların hepsi; daha çok gençmişim, fazla şiir okuyormuşum. Genç kızları mahvedermiş romanlar.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“İnsan bazen duygularını aptallık derecesine vardırır da yolunu şaşırır ya, öyle bir şey. Başka bir şeyden de olmaz, kalbin aşırı gereksiz, budalaca ateşinden olur hep.”
Hatıralar mutlu olsun, kederli olsun, hep acı verir.
Beni yaşarken öldüren o kötü insanlar yüzünden bir ömür boyu gözyaşı dökeceğim !
İyilik içten gelir. İyilik bir seçimdir. İnsan seçemezse, insanlıktan çıkar..