"Öğrencilere sorumluluklar yükleyip, sorumluluk almaktan kaçan, en kötüsü sorumluluklarını başkalarına yıkan öğretmenler tanıdım. Konfor tatlı olduğu için, konforundan vazgeçmek istemeyen öğretmenlerin varlığına şahit oldum. Hangi doğruluğun yanında, hangi yanlışlığın uzağındalar anlayamadım. Şüphesiz gerçekten de öyle! Ve ne yazık ki, hakikatin yanındaki, içindeki, nezdindeki yerini kaybeden hep biziz! Gözümden tüm çabalarım, emeklerim, hayallerim geçti. Nasip dedim. Gururla ve layıkı ile her zaman hazır ve nazır...