Çok uzun bir zamana yayarak okuyabildim bu kitabı. Çok fazla betimlemesi olduğu için sıkıldığım kısımları oldu fakat vermek istediği mesajı çok sevdim. Her bir karakterin aslında bir şeyi temsil ettiğini kitap bittiğinde anlıyorsunuz. Güzel eleştiriler var, sonlara doğru bazı yerlerde tüylerim diken diken oldu. Karakterler çocuk olsa da kesinlikle bir çocuk kitabı değil. Okunmasını tavsiye ederim.
Sineklerin TanrısıWilliam Golding · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202597,5bin okunma