Gazze'de soykırım var , vahşet var !
Bir bardak suya muhtaç , bir kuru ekmeğe muhtaç ettiler insanları.
Çocukları yaktılar, bedenlerini parça parça ettiler .
Kadınları mahvettiler.
Onurları ile oynadılar insanların.
Çocukları kaçırdılar.
Yaşam alanlarını yerle bir ettiler.
Yaşamak için ne gerekiyorsa hepsini yıktılar , yıkamaya devam ediyorlar.
Annelerin evlat acısı , çocukların kimsesiz kalışı ...
Hem yardım girişine izin vermiyorlar, hemde Gazze'de sığındıkları yerleri havaya uçuruyorlar.
Olayları gerçekliği ile dünyaya yayılmasını engelleyip gazetecileri öldürüyorlar.
Hiçbir sınır sinir kapısını açmıyorlar
Yaralıları tedavi eden doktorları kaçırıp , hastaneleri bombalıyorlar
Hastaneye girip hasta yataklarında ki insanları öldürüyorlar.
Yeni doğmuş günlük bebeklerin cihaza bağlı durması gerekirken hastaneleri boşaltın dediler.
Onlar; Gazze halkı, Hep "suphanullah ve ni'mel vekil " dediler
Müslüman kardeşim yardım et öldürüyorlar dediler hiç kimse hiçbir şey demedi,
Dünya da kadın , çocuk , ağaç , hayvana zarar vermek büyük suç iken Gazze bunlardan değilmiş gibi 121 gündür hiç kimse hiç bir şey yapmıyor