Düşünüyorum da, geçmişi, geçmişte hissettiklerimi, isteklerimi, zamanımı, sahip olduklarımı, içimde var olmaya çalışan sevgiyi, hüzünleniyorum sonra, gözlerim doluyor ama ağlamıyorum.. Tam o sırada göz yaşlarım geliyor aklıma. Akmaması için direndiğim ve hafif bir tebessüm ediyorum camdaki yansımama, sonra iyice uzaklara dalıp düşüncelerimin değişim hızına kaptırıyorum kendimi. Ama artık geçmişte değil, sadece bügünde düşünüyorum...