Sakın: “Bu zamanda günahlardan kurtulamıyorum.” diyerek ümitsizliğe düşmeyelim; çünkü şeytan da bunu istemektedir! Bizim işimiz, günah uykusunda uyumak değil de günahlardan kurtulma yollarını aramak olmalıdır. Düşünce şeklimiz de, “Biz harama düşmek istemesek ve işlememeye gayret etsek, Rabb’imiz sebepler halk eder de bizi düşmekten muhafaza eder.” şeklinde olmalıdır.