“O, yukarıda tektir. Biz de O'nun çocuklarıyız. Büyük gürültüler çıkartıyor, birbirimizle savaşıyoruz. Birbirimizden nefret ediyor, birbirimizi kovalıyoruz. Bazılarımız Yahudi, bazılarımız Hıristiyan,bazılarımız da Müslümandır. Ama hepimiz O'nun çocuklarıyız.Ne oldu da birbirimizden ayrıldık, ayrı yollar tuttuk? Hangi tarafı tutarsak tutalım, hangi dinden olursak olalım, birbirimize kardeş gibi davranalım. Bir gün O'nunla beraber olacağımızı düşünelim.”
Marku.