Öfkeliyim devlete, çünkü sonuçta biz Kürdüz diyoruz ya, hepimiz bu devletin bu hareketlerine, sistemine, daha doğrusu devletin bizi ötekileştirmesine karşıyız.
Ben, barış için camını bile feda ederim, diyorum. Kürt kimliğinin, haklarının tanınmasını istiyorum.Yani bugün devlete deki tamam dağdakiler insin, hiçbir şey olmamış gibi yaşamaya devam edelim. Ben bunu istiyorum ama biliyorum ki devlet bunu kabul etmez. Hepimiz biliyoruz. Benim tek isteğim insanların burada ne çektiğimizi bilmeleri, Batı'dakiler bu yaşadıklarımızı yaşasaydı herhalde dünyayı yakarlardı, diyorum. O yüzden bizi anlamalarını ve barış için bize destek vermelerini istiyorum.