Sakin, olaysız bir kitap.
Okuduğum sürece boyunca bir yerde kopacak bir olay bekledim ama pek o yükseliş gelmedi. Son sayfalarda yazar Colton üzerinden bir kırılma anı yapmaya çalışmış ama yani olmamış. Zaten olay baştan beri oydu be ablacım keşke daha vurucu olsaydın.
TSSB konusunu işlemek istemiş yazar ve olayları oraya bağlamış.
Henry çok tatlı ve kararlı bir karakterdi. Kitabın yıldızıydı bence. Okuduğum için pişman olmadım, tatlı sakin duygu yoğunluğu fazla bir kurgu arıyorsanı. İşte bu o.