"Hiçbir ölü, bu adam kadar ölüye benzeyemez. Ama yine de tüm uzuvlarıyla bulunmaz bir güzellik arzediyor. Yüzündeki ifade sonsuz bir yumuşaklıkta. Cildin altındaki damarlar bile o kadar ustaca tasvir edilmiş ki, insan bir sanatçının elinden nasıl bu denli 'tanrısal' bir güzellik çıkabileceğine şaşırmadan edemiyor."
Herkes gibi yaşamak ve düşünmek istemiyorum.
Fabrikasyon bir yaşamın dayatılması rahatsız ediyor.
Kendim olmalıyım.
Şartlanmış beyinlerin ürettiği kavram, fikir ve davranışlardan arınmalıyım..