“Tüm korkularımı yaşamıştım zaten, ne kaldı ki geriye?“ derken bu hikayenin sonunda öyle bir tuzakla karşılaştım ki… Hiç beklemediğim yerden vurulmuştum, vuran kişi de
çok tanıdıktı. Sonunda kendini hatırlatmıştı bana.. O kişi bir başkası değil, bendim..